Govern obert i transparència

El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa de forma presencial o telemàtica el 6 d'octubre

Dimarts, 21 de Setembre de 2021
El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa de forma presencial o telemàtica el 6 d'octubre

L’equip del Síndic recupera l’atenció presencial al Centre Cultural el Casino. Qui ho desitgi també serà atès de forma telemàtica (per trucada o videotrucada). Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124 o enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat

L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà el 6 d’octubre les queixes i consultes dels manresans i manresanes. La novetat en aquesta ocasió és que la visita es farà per dues vies, presencial o telemàtica (per trucada o videotrucada).  Les visites presencials es faran al Centre Cultural el Casino, al Passeig de Pere III número 27, de 9 a 14 h.

Per concertar entrevista es pot enviar un missatge al correu electrònic sindic@sindic.cat o també trucar al telèfon gratuït 900 124 124.

El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament.

També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.