Govern obert i transparència

El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa de forma presencial o telemàtica l'1 de juny

Divendres, 06 de Maig de 2022
El Síndic de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa de forma presencial o telemàtica l'1 de juny

L’atenció presencial es farà al Centre Cultural el Casino. Qui ho desitgi també serà atès de forma telemàtica (per trucada o videotrucada). Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124, enviant un correu electrònic a sindic@sindic.cat, o a través de la pàgina web https://www.sindic.cat

L’equip del Síndic de Greuges de Catalunya atendrà el pròxim 1 de juny  les queixes i consultes de les manresanes i manresans. En aquesta ocasió la visita es farà per dues vies, presencial i telemàtica (per trucada o videotrucada).  Les visites presencials es faran al Centre Cultural El Casino, al Passeig de Pere III número 27, de 9 a 15 h.

En tots els casos, per concertar entrevista cal trucar prèviament al telèfon 900 124 124, entrar a la pàgina web del Síndic de Greuges de Catalunya https://www.sindic.cat o enviar un missatge a l'adreça electrònica  sindic@sindic.cat.

El Síndic té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament.

També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.