Govern obert i transparència

Audiència i informació pública

En aquesta pàgina es mostren els tràmits sotmesos a audiència pública:

Audiència i informació pública

Els tràmits d'audiència i informació pública tenen per finalitat recollir l'opinió dels ciutadans titulars de drets i interessos legítims afectats per un projecte normatiu en curs, directament o a través de les organitzacions o associacions que els representen, així com obtenir totes aquelles aportacions addicionals que puguin realitzar altres persones o entitats.

A continuació es recullen les iniciatives i propostes normatives per a les quals es troba obert aquest tràmit, amb l'esborrany del text i la data en què finalitza el termini de consulta i per fer aportacions:

Ordenança municipal reguladora de la zona de baixes emissions

Documentació per a consulta: Esborrany de text per a l'Ordenança municipal reguladora de la zona de baixes emissions.

Anunci: Edicte sobre l'audiència pública per a la creació de l'Ordenança municipal reguladora de la zona de baixes emissions

Edicte publicat al e-Tauler de l'EACAT en data 02/07/2024.

Termini per aportació de propostes o suggeriments: Del 03/07/2024 al 23/07/2024 (ambdòs inclosos) per a la ciutadania en general i per a aquelles entitats que hagin rebut una notificació individual és de quinze dies hàbils (no inclou dissabtes, diumenges ni festius) des de l'endemà de la rebuda de la notificació.

Es pot fer la presentació presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (Plaça Major núm. 1, planta baixa), en l’horari següent:

Dilluns de 9-18h

De dimarts a divendres de 9-15h

(de l'1 de juliol al 15 de setembre de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores)

S’atén de forma presencial i per evitar temps d’espera innecessari s’aconsella demanar cita prèvia al telèfon 010, al 938782301 (cost segons operadora), al whatsapp municipal 644069801, a l'App Viu Manresa o a www.manresa.cat.

O bé on-line clicant aquí: Enllaç per presentar al·legacions on-line