-
Acció de govern i grups políticsexpand_more
-
Òrgans de governexpand_more
-
El Ple de la Corporacióexpand_more
-
La Junta de Govern Localexpand_more
-
Resolucions i decretsexpand_more
-
Resolucions judicialsexpand_more
-
Tauler d'anuncisopen_in_new
-
Opinions i propostes dels grups municipalsexpand_more
-
-
Normativa, plans i programesexpand_more
-
Estatutsopen_in_new
-
Ordenances i reglamentsexpand_more
-
Pla normatiuexpand_more
-
-
Plans i programes municipalsexpand_more
-
Pla antifrauexpand_more
-
Històricexpand_more
-
UrbanWINS (2016-2020)expand_more
-
Programes de govern (2012-2015)expand_more
-
Manresa ciutat cívica (2012)expand_more
-
Pacte de Ciutatexpand_more
-
-
Calendari i padrons fiscalsopen_in_new
-
Tipus impositiusopen_in_new
-
-
Gestió documental i arxiuexpand_more
Audiència i informació pública
En aquesta pàgina es mostren els tràmits sotmesos a audiència pública:
Audiència i informació pública
Els tràmits d'audiència i informació pública tenen per finalitat recollir l'opinió dels ciutadans titulars de drets i interessos legítims afectats per un projecte normatiu en curs, directament o a través de les organitzacions o associacions que els representen, així com obtenir totes aquelles aportacions addicionals que puguin realitzar altres persones o entitats.
A continuació es recullen les iniciatives i propostes normatives per a les quals es troba obert aquest tràmit, amb l'esborrany del text i la data en què finalitza el termini de consulta i per fer aportacions:
Ordenança municipal reguladora de la zona de baixes emissions
Documentació per a consulta: Esborrany de text per a l'Ordenança municipal reguladora de la zona de baixes emissions.
Edicte publicat al e-Tauler de l'EACAT en data 02/07/2024.
Termini per aportació de propostes o suggeriments: Del 03/07/2024 al 23/07/2024 (ambdòs inclosos) per a la ciutadania en general i per a aquelles entitats que hagin rebut una notificació individual és de quinze dies hàbils (no inclou dissabtes, diumenges ni festius) des de l'endemà de la rebuda de la notificació.
Es pot fer la presentació presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (Plaça Major núm. 1, planta baixa), en l’horari següent:
Dilluns de 9-18h
De dimarts a divendres de 9-15h
(de l'1 de juliol al 15 de setembre de dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores)
S’atén de forma presencial i per evitar temps d’espera innecessari s’aconsella demanar cita prèvia al telèfon 010, al 938782301 (cost segons operadora), al whatsapp municipal 644069801, a l'App Viu Manresa o a www.manresa.cat.
O bé on-line clicant aquí: Enllaç per presentar al·legacions on-line