-
Informació institucionalexpand_more
-
Competències i funcionsexpand_more
-
Agenda d'activitatsopen_in_new
-
Dades generals de l'ensopen_in_new
-
Informació del terme municipalopen_in_new
-
Dades estadístiquesopen_in_new
-
Registre de funcionaris habilitatsopen_in_new
-
-
Organització política i retribucionsexpand_more
-
Càrrecs electesexpand_more
-
Càrrecs eventualsexpand_more
-
Empleats públicsexpand_more
-
Plantilla d'empleats públicsopen_in_new
-
Relació de llocs de treballopen_in_new
-
Relació de llocs de treball i retribucionsopen_in_new
-
Tècnics de l'ensexpand_more
-
Relació de contractes temporals i d'interinatgeopen_in_new
-
Convocatòries de personalopen_in_new
-
Resultats de les convocatòries de personalopen_in_new
-
Alliberats sindicalsopen_in_new
-
Oferta pública d'ocupacióexpand_more
-
Oferta públicaopen_in_new
-
-
-
Protecció de dades i política de privacitatexpand_more
-
Dret d'accés a la informació públicaexpand_more
Funcionaris habilitats
La Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, estableix com a funcions necessàries en totes les Corporacions Locals i, reservades a funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, les funcions de Secretaria, que comprèn la fe pública i l'assessorament legal preceptiu, d'Intervenció, que comprèn el control i fiscalització interna de la gestió econòmica, financera i pressupostària i la comptabilitat i de Tresoreria, que comprèn la tresoreria i la gestió i recaptació dels ingressos.
En compliment de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local i el Reial Decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter nacional, a l’Ajuntament de Manresa existeixen els llocs de treball de Secretaria, Intervenció i Tresoreria, dels que són titulars: