-
Informació institucionalexpand_more
-
Competències i funcionsexpand_more
-
Agenda d'activitatsopen_in_new
-
Dades generals de l'ensopen_in_new
-
Informació del terme municipalopen_in_new
-
Dades estadístiquesopen_in_new
-
Registre de funcionaris habilitatsopen_in_new
-
-
Organització política i retribucionsexpand_more
-
Càrrecs electesexpand_more
-
Càrrecs eventualsexpand_more
-
Empleats públicsexpand_more
-
Plantilla d'empleats públicsopen_in_new
-
Relació de llocs de treballopen_in_new
-
Relació de llocs de treball i retribucionsopen_in_new
-
Tècnics de l'ensexpand_more
-
Relació de contractes temporals i d'interinatgeopen_in_new
-
Convocatòries de personalopen_in_new
-
Resultats de les convocatòries de personalopen_in_new
-
Alliberats sindicalsopen_in_new
-
Oferta pública d'ocupacióexpand_more
-
Oferta públicaopen_in_new
-
-
-
Protecció de dades i política de privacitatexpand_more
-
Dret d'accés a la informació públicaexpand_more
Informació institucional i organitzativa
Dret d'accés a la informació pública
Reclamacions i queixes
Reclamacions i queixes
Tràmit de queixes o suggeriments de l'accés a la informació pública
Podeu formular queixes o suggeriments amb relació al Dret d'Accés a la informació Pública a través d'aquest tràmit:
Queixes i suggeriments sobre el dret d'accés a la informació
Tràmit de reclamacions del dret d'accés a la informació pública
En cas que hàgiu presentat una sol·licitud d'accés a la informació pública (SAIP) i per algun motiu no esteu satisfets amb la resposta rebuda, podeu presentar una reclamació. En el següent tràmit trobareu la descripció de les condicions i el procediment que cal seguir per presentar-la:
Reclamació del dret d'accés a la informació pública
El servei responsable davant del qual podeu presentar reclamacions per denegació total o parcial en l'exercici del dret d'accés a la informació és el Servei de Secretaria General.