-
Informació institucionalexpand_more
-
Agenda d'activitatsopen_in_new
-
Dades generals de l'ensopen_in_new
-
Informació del terme municipalopen_in_new
-
Dades estadístiquesopen_in_new
-
Registre de funcionaris habilitatsopen_in_new
-
Organització política i retribucionsexpand_more
-
Cartipàs: Organització políticaopen_in_new
-
Càrrecs electesexpand_more
-
Càrrecs eventualsexpand_more
-
-
Empleats públicsexpand_more
-
Plantilla d'empleats públicsopen_in_new
-
Relació de llocs de treballopen_in_new
-
Relació de llocs de treball i retribucionsopen_in_new
-
Tècnics de l'ensexpand_more
-
Relació de contractes temporals i d'interinatgeopen_in_new
-
Convocatòries de personalopen_in_new
-
Resultats de les convocatòries de personalopen_in_new
-
Alliberats sindicalsopen_in_new
-
Oferta pública d'ocupacióexpand_more
-
Oferta públicaopen_in_new
-
-
-
Protecció de dades i política de privacitatexpand_more
-
Dret d'accés a la informació públicaexpand_more
Responsable de Comunicació
Responsable de Comunicació
Carmina Oliveras Vila (1981)
Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Màster Internacional de Gestió de la Comunicació Política i Electoral de la UAB. Col·legiada al Col·legi de Periodistes de Catalunya.
Va iniciar la seva carrera professional a Regió7, formant part de la seva plantilla durant 9 anys (2007-2016). En aquesta etapa, també va treballar per al diari Públic, exercint com corresponsal a la Catalunya Central (2011-2012).
Entre el 2016 i el 2018 va ser cap de redacció de TLB Grup Comunicació, des d’on va posar en marxa el digital manresadiari.cat i el llançament a la Catalunya Central del diari El Punt Avui.
Entre el 2018 i el 2020 va estar Tècnica de Comunicació a l’Ajuntament de Cardona i a l’Ajuntament de Navarcles, realitzant també feines com a ‘freelance’ en l’àmbit de la comunicació i del màrqueting polític i digital —amb especialització en xarxes socials— per a empreses, institucions públiques, entitats i partits polítics.
Funcions
- Suport al cap de Gabinet d'Alcaldia i Comunicació en totes les funcions que li siguin requerides, en especial en les relacionades en l'àmbit de la comunicació.
- Assessorament en les campanyes de comunicació de l'Ajuntament de Manresa.
- Relació amb els mitjans de comunicació.
- Relació amb els diferents serveis municipals, per tal de d'obtenir informació pel seu tractament i posterior difusió en els mitjans de comunicació.
- Elaboració de material informatiu i missatges institucionals.
- Redacció i difusió de la informació municipal, ja sigui mitjançant notes, comunicats de premsa, publicacions pròpies, publicacions als mitjans de comunicació externs o xarxes socials.
- Organització de rodes de premsa o trobades amb mitjans de comunicació per difondre la informació institucional,
- Assessorament en la comunicació del pla d'acció municipal.
- Assessorament i impuls, conjuntament amb el cap de Gabinet d’Alcaldia i Comunicació, de la política de comunicació de l’Ajuntament.
- Suport i assessorament a l’Alcalde i al cap de Gabinet d’Alcaldia i Comunicació en les seves relacions institucionals amb les empreses i entitats del sector de premsa i comunicació.
Retribucions
Es percebran en 14 pagues, 12 corresponents a les mensualitats de l’any i les dues restants corresponents a les mensualitats de juny i desembre.
Acord de Ple del 18 de juliol de 2024
Sou brut anual: 51.247,55€
Acord de Ple del 21 de març de 2024
Sou brut anual: 50.242,70€
Acord de Ple de 4 de juliol de 2023
Sou brut anual: 50.000€
Contacte
carmina.oliveras@ajmanresa.cat